Dit verwachten we van onze patiënten

We hebben een aantal praktijkregels. Zo lopen de behandelingen goed en zorgen we voor een plezierige sfeer in de praktijk. Als je bij ons patiënt wordt, gaan we ervanuit dat je je hier aan houdt.

  1. Kom op tijd.

Zo hoeft niemand te wachten. Lukt het niet? Bel dan altijd voor overleg. Wil je de afspraak afzeggen? Bel dan minimaal 24 uur van tevoren.

  1. Bel zodra er iets aan de beugel mankeert.

Wacht niet tot de volgende controle, ook niet als die al over een paar dagen is. Als we weten dat er meer werk te doen is, dan plannen we het zo dat je niet terug hoeft te komen.

  1. Neem een tandenborstel mee.

Je kunt bij ons dan voor de behandeling even poetsen – we werken graag in een schone mond. Toch vergeten? We hebben wegwerptandenborstels achter de balie.

  1. Kom met niet meer dan twee mensen.

De wachtkamer is niet zo groot …

  1. Liever geen telefoongesprekken.

Dat leidt ons af en stoort de andere bezoekers.

  1. Niet eten, geen huisdieren mee.

Dat is niet hygiënisch.

  1. Ziek? Dan even overleg.

Geef het door als je iets mankeert, dan houden we daar rekening mee. Is het besmettelijk (krentenbaard, rode hond, mazelen, koorstlip of zo iets) dan mogen we niet behandelen. Verzet dan je afspraak.